Kitabın ilk yarısında harry'nin depresifliğinden, sürekli sarhoş gezmesinden çok sıkıldım. Seriyi ardı ardına okumanın dezavantajı oldu bu sanırım. Adam hep mi birini kaybedip depresyona girer. Ama ikinci yarı kitap diğer tüm kitaplardan daha iyi polisiye sundu. Gizemler peş peşe devam etti. Ayrıca kendinde bir harry hole'un yakaladığı detayları okumak çok heyecanlı. Ve nihayet ilk kitaplardan süregelen Ellen, Tom wealer davasını da çözmüş oldu. Kendi arkadaşımın katili yakalanmış gibi sevindim:)))