Ahmet Arif'in "Hasretinden Prangalar Eskittim" şiirini okuduğum zaman diğer şiirlerinin de aynı etkileyicilikte olacağını düşünmüştüm ama hayal kırıklığına uğradım. Ayrıca şiir kitaplarının yeni baskılarını neden boş sayfalarla doldurup kitabı kalınlaştırmaya çalıştıklarını anlayamıyorum kesilen ağaçlara yazık oluyor bu konuya el atılıp önlem alınmalı!