2002 yılı ile başlayıp, 1913 yılının Paris’ine geri dönüyoruz. Liv ve Sophie.
Romantik Paris’te evli iki çift. Arada yaklaşık 90 yıl olsa da yaşadıkları aynı.
Kararsızlıkları, hayal kırıklıkları ve aşkları birbirlerine paralel.
Devam kitabı olduğu için hikaye yarıda kesiliyor. Aslında kısa bir başlangıç gibi. Asıl hikaye Ardında Bıraktığın Kadın’ da olacak gibi geliyor.
Dili her zaman ki gibi güzel. Jojo Moyes’in iki farklı tarihte yaşayan insanları bir araya getirmesini seviyorum. Yazdığı o ince bağlantıları okumak beni mutlu ediyor.
Devam kitabını okumak için sabırsızlanıyorum️
Araya çok kitap almadan Sophie ve Liv’in hikayesine devam etmek istiyorum.