Konusu dönemin kanayan yaralarından çocuk tacizcileri ve Suriyeli çocuklar. Konu güncel olunca daha bir dikkatli, daha bir düşünerek okuyorsunuz.
İnce ince işlenen bir olay örgüsü var.
Kemerlerinizi bağlayın bu sefer çok zeki bir katilimiz var. Körebe ile tanışmaya hazır olun.
Kitapta tek şikayet edebileceğim nokta sonu oldu. Olaylar çok çabuk gelişti. Son noktaya kadar ben katili tahmin edemedim.
50 sayfa falan daha olmuş olsaydı bayıla bayıla okurdum. Benim için olaylar netleşmiş olurdu.
Spoiler vermemek için daha fazla detaya giremiyorum ama Ahmet Ümit’in en iyi kitabı olmuş bence.
Kesinlikle okumalısınız, hepinize tavsiyemdir.