·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Aralık 2018 08:00 Kitap çok güzel bir kurgu üzerine hazırlanmış. Kitabı okurken kendinizi bir anda olay örgüsünden çıkmış ve düşünürken buluyorsunuz. Ancak konuşma cümlelerinin metin halinde olması beni yordu. Ayrıca kitap bitmesine rağmen bir sonuca ulaşamadım. Sanırım görmek isimli kitabını da okumak gerekecek. Ama kesinlikle okunması gereken bir kitap.