Dönüşüm ilk okunduğunda yazarın asıl anlatmak istediği şeyi bilmediğiniz sürece size çok anlamsız gelecektir. Ben okumadan önce kitabın yazılış amacını biliyordum ama açık söyliyim kitap hiç ilgimi çekmedi. Okurken acaba sonunda mı bişeyler olucak diye diye okudum. Sonu hiç beklediğim gibi çıkmadı. Kitabı pek beğendiğim söylenemez ama okuduğuma asla pişman değilim.