İstanbul’da sakin bir mahallede bir kız çocuğu yaşardı. İsmini hiç mi hiç sevmeyen… Hem akıllı, hem meraklıydı. Çok da
konuşkandı. Anne babasına ve öğretmenlerine durmadan sorular sorardı. Zavallı büyükler, onun zekâsına yetişmekte zorlanırdı!
Arkadaşlar bu kitap inanılmaz müthiş .Tavsiye ediyorum hepinize.Ben bu kitabı D&R 'den aldım ve çok güzel bir kitap.Bu kitabı 1 haftada bitirdim.Bence sizde alın.Hayallerinizi geliştirecek bir kitap.Tavsiye ediyorum...✔✔