·119 syf.····Okunma: 27 Aralık 2018 06:51 Yazar ile tanışma kitabı oldu benim için. Aslında çok sevdim. Sanki tuhaf bir rüyanın içindeyim, bir savaş hali içinde kafayı sıyıran bir sürü hasta insanla tanışmış gibiyim. Yazar okuduğum diğer yazarlardan farklı bunu kesinlikle söyleyebilirim. Mazoşist ve karamsar bir yanı var ama okurken içinize umut serpiştirdiğini de söyleyebilirim. Şu an içerik olarak size tarif edemem ki kitabı. Fazlaca karışık ama kendinize anlatmakta zorlanmayacağınız bir karışıklık diyebilirim. Anlaşılmayacak bir kalem değil elbette fakat biraz sert. Toz pembe romanlardan çok uzak. Hem fazlaca realist hem sürrealist diyebilirim. Okurken kapılıp gideceksiniz ve anlayacaksınız beni.