Nazik olun, herkes sert bir mücadele içinde. Ve insanların gerçek yüzünü görmek için tek yapmanız gereken bakmak.
Haklı olmak ile nazik olmak arasında seçim yapmanız gerektiğinde, nazik olmayı seçin.
Kitaplığımda her zaman olmasını isteyeceğim bir kitap oldu benim için. Hani vardır ya her tarzdan bestseller olmalı mutlaka, sizde iz bırakan, bu kitap tam olarak onlardan. Dünyayı başka bir gözle görmenizi sağlıyor. Empati yapmanızı kendinizi olayın kahramanının yerine koymanızı ve insanlara onun gözüyle bakmanızı sağlıyor.
Çocuğu olan ebeveynler için kitabı okumalarını tavsiye ederim. Hatta çocuklarının kitabı okuması dilinin ağır olması nedeniyle mümkün olmadığından, onlarada filmini izletmelerini tavsiye ederim. İyi bir birey olmak isteyen herkes bu farkındalığa sahip olmalı...