2018'in son okuduğum kitabı oldu. Az önce yengemlerin evinde kitaplıkta bulup ayaküstü okuyup bitirdim. Geneli bildiğim şiirler ve aforizmalar olduğundan yarım saati bile bulmadı okumak. Herkese mutlu, sağlıklı, huzur dolu yeni bir diliyorum. Bol kitaplı günler, iyi okumalar herkese.