Puan vermedi·416 syf.····Okunma: 31 Aralık 2018 11:52 Kitap gerçekten çok güzel. Ama divan edebiyatına ilgi duymayan ve bilmeyen için fazla karmaşık gelebilir. Yazar kitapta tüm birikimini anlatmış. Bir konu hakkında ne biliyorsa onu anlatmış orada. Tek kötü yanı bu diyebilirim.