·557 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Ocak 2019 00:31 Bir ayda 4 cildi okuyupta yorum yapmamak ayıp kaçırdı.
SPOİLER
Öncelikle ilk kitabı okumaya başladıktan sonra ben bu yaşa gelipte nasıl Yaşar Kemal okumadım dedim. Yaşar Kemal hakkında belgeseller izledim. Sizi kitaba o kadar güzel bağlıyor ki bırakamıyorsunuz. Dört kitapta gerçekten çok güzel ancak cevaplanmayan sorular vardı. İlk ciltte Iraz’ın alıp götürdüğü Memed’in Hatçe’den olan bebeğinin akıbetini ve Dördüncü ciltte Memed’i takip eden adamın kimliğini dördüncü cildin sonuna kadar bekledim. Bunlarada cevap alsaydım benden mutlusu olmazdı Yinede mutlaka okunması gereken bir efsane İnce Memed efsanesi