·255 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Ocak 2019 08:56 Kitapta psikolojik çözümlemeler, aşk hikayesi, siyasi eleştiriler, dönemin İstanbul'una ait tasvirler güzel bir şekilde işlenmiş. Ama en güzel de içimizdeki şeytan anlatılmış, olay örgüsü açısından bakıldığında aşk hikayesi gibi görünse de toplum ve insana eleştiri niteliğinde bir yapıt. Kitapta altını çizdiğim çok kısım mevcut. Ancak ne Ömer'i ne Macideyi ne de Bedriyi benimseyemedim. Ömerin iş yerinde fenalık ettiği Hafız üzerine çok düşünme fırsatı oldu herhalde ben bu romanda bir karakter olsaydım o hafız olurdum.