Kitabın gizemli dünyasında yok olup gidiyorsunuz. Kesinlikle sakin kafayla okunması gerekiyor. Size zaman zaman sorular sorduran kimi zamansa kurgusuyla hayal ve gerçeği karıştırmanıza sebep olan bir kitap. Son sayfayı da okuduğumda kitabın bittiğini idrak edemedim.. Okuduktan sonra da kitap hakkında biraz düşünmeniz gerekiyor bana kalırsa. Oldukça güzel, arı bir dille yazılmış. Kesinlikle okunması gereken yapıtlardan biri.