Bir oturuşta bitirdiğim sürükleyici bir kitaptı Dönüşüm.Gregor Samsa,bir sabah uyandığında kendini bir böceğe dönüşmüş olarak buluyor ve öteki kimliği,farklılıkları yüzünden toplumdan dışlanıyor.Gregor Samsa'nın hikayesi,kısacık hayatlarımızın kısacık hikayesi aslında.Öteki olmanın getirdiği dışlanmışlıklar... Kafka kalıplaşmış düzene baş kaldırıyor ve bizi dışlanmış hayatlarımızla başbaşa bırakıyor,iyi okumalar.