9/10
·540 syf.··
2019 4. kitabı
Yazarın ilk kitabı ve bence oldukça başarılıydı. Dram, aşk, polisiye hepsini barındıran kitabın karakterleri ve kurgusu ilgi çekiciydi. Tek takıldığım nokta detaylar biraz fazlaydı.Detaylar  fazla olduğu için de sayfalar çoğalmış. Bu benim nazicane görüşüm Şimdi #kitabınkonusu na geçelim. Ahmet'in eşi ve ikiz kızlarından biri vahşice öldürülür.Diğeri ise kaçırılmıştır.Malesef  zavallı Ahmet de acısını doğru düzgün yaşayamadan hayatına devam etmek zorunda kalır.Çünkü Ahmet'in artık  tek bir amacı  vardır, kayıp kızını bulmak ve bu uğurda herşeyi göze alır... #acıbirtebessüm de Ahmet in hikayesinden  başka kişilerin hikayelerini de okuduk. Mesela Safiye, nasıl bu kadar Ahmet i sahiplendi derken, annesiyle geçmişte yaşadıkları yüreklere dokundu. . Zeyno ve İbo'lu  satırlar kitabın keyif alarak okunan en tatlı  satırlarıydı. . Maria'nın Ahmet e olan platonik aşkı ise  yüzümüzde tebessümle okundu. . Sonlara doğru Özcan Komiserin de aslında çok acılar yaşamış  bir insan olduğu ortaya çıkınca onun yaşadıklarını da  çok merak ettim  haliyle. . Bir de kırmızı ayakkabılı hatun var ama onun daha hikayeye etkisini anlamış değilim. Kapakta da kırmızı ayakkabı olduğuna göre onun hikayesi de önemli galiba. . Neyse uzun lafın kısası kitap güzeldi.  Başladığı gibi heyecanla  bitti.Umarım devamı için çok beklemeyiz. Çünkü Ahmet e ne oldu? Maria ve diğerleri ne yaptı? Kırmızı ayakkabının sırrı ne? Özcanın hikayesi? Ya Davut??? Daha neler olacak? Ahmet'in başına  neler gelecek. Bunların cevaplarını öğrenmek için mutlaka ikinci kitabın çıkması gerekiyor.Heyecanla bekliyoruz. Kaleminize sağlık @barisdemirbasofficial Herkese sevgilerimi iletiyorum ️Sevgiyle kalın esen kalın
Acı Bir Tebessüm-BaşlangıçBarış Demirbaş · Anatolia Kültür Yayınları · 201857 okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.