·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Aralık 2018 08:35 Şiir insanın içine sine sine okunacak bir şeydir.
Ve eğer şiir kısaltmadan ibaretse o zaman Türkçe'deki tek üstadı Özdemir Asaftır. Tarzı bana hitap etmesede şiirini çok sevdim. Kelimelerin vuruculuğu Zweig'i andırdı bana. Tabii bu bir roman değil elbette :))
Yalınlığı anlaşılırlığı,duruluğu bir başka ufuktur biz okuyanlara.