·247 syf.····Okunma: 08 Ocak 2019 16:46 Tanıdık bir simayma yıllar sonra karşılışmak gibi oldu bizimki. Tanık olduğumuz duygulardan -ki üçüncü bir şahsa asla itibar etmemiştik- dem vurduk. İncili kaftana bürünmeden de güzel güzel olabilirmiş. Onun şiirlerinde Kral çıplaktı ama albenisi vardı.Onun şiirlerinde herkes kral olabiliyordu.Senden benden, bizim dilimizle bahsetti. İyi ki varsın Orhan Veli...