Ne diyebilirim ki ağzım açık kaldı kitabı okurken içinde geçen bazı şeyleri zaten biliyordum ama bu kadarına da pes dedim üstümüze dönen oyunlar içinde biz kendi halimize yaşayıp gidiyoruz ama konuşmaktan öteye de gidemiyoruz..en hassas olmamız gereken konu ne yiyip ne içtiğimiz ve maalesef en az önem verdiğimiz şey de yine yiyecekler üstelik çocuklar için durum daha vahim binlerce zehir yiyerek büyüyorlar.Herkesin okuyup bilinçlenmesi gereken bir kitap