Kitap hakkında ne yazsam az kalir...lanetli kitabim benim...en az 2 3 kez okumaya başlayıp 100.sayfa civari biraktigim cok azmadersem 150.sayfaya ulastigim kitap...lakin pes etmedim...sonunda aglaya aglaya bitirdim ve kendime cok kizdim...neden daha once bitirmedigime cok pisman oldum....nazan hocanin sahane üslubu beni cezbetti...goc ve göçmenlik konusu hayata dair aska dair savasa dair temalar ustalikla islenmis...kitabin sonuna kadar ...neyse..sonu surpriz olsun spoiler vermeyeyim...mutlaka okuyun...mutlaka okutun.