Her anı her satırı içime icime işledi...ne mavi alayin etkisinden kurtulabildim yillardir ne profesörün hikayesinden...gozum kapali her kitapsevere önerebileceğim bi eser...sakin livaneli okuyamam dili ağırdır falan demeyin...oyle bi yazıyor ki sayfalari ne zaman cevridiginizi bilemiyorsunuz bile...keyifli okumalar