Beklediğimden çok daha güzeldi. Olayların içine bu kadar girip de kitabın böylesi sürüklemesini tahmin etmiyordum. Daha kısa sürede okuyup bitirebilecekken araya farklı kitaplar sokuşturduğum için birkaç ayda okuyabildim. Klasik olması boşuna değil. Tüm zamanları kapsayacak insanlığı, vicdanı, adaleti, birçok şeyi öyle gerçek anlatmış ki, okurken bazen yaşıyor gibi hissediyorsunuz. Okumayı düşünenler ertelemeden öncelikli olarak seçebilirler bu eseri.