Dan Brown'u tanıdığım kitaptır kendisi. Mükemmel bir kurgu. Olayların kendine has özellik sergilemesinin yanısıra sıradan bir macera-gerilim-aksiyon-polisiye romanı olmaması, Dan Brown'un muhteşem kalemi insanı kendisine hayran bırakıyor. Okumadıysanız mutlaka okuyun derim.