ah çalıkuşu... bazı kitaplar vardır ki kitapları sevme nedeniniz oluyor... daha çok ufakken nerdeyse 8 yaşımdayken okudum ilk defa o günden sonra günlük tuttum ve hep feride gibi bi hayatım olmasını diledim. olmadı tabi ve olmasını da istemem çocuk aklı işte ... sonraki yaşlarımda defalarca okudum ve her okuyuşumda frklı izler bıraktı bende.. yani hala okumadıysanız mutlaka okuyun çok şey kaybediyorsunuz...