AŞK.. kitabı ilk okumaya başladığımda bu AŞKın ilahi bir aşk olduğunu bilmiyordum basit bir aşk hikayesi okudğumu düşündüm. ama her geçen sayfada ne okudğumu fakr edince kitabın bitmemesi için yavaş yavaş okumaya karar verdim. ve bittiği için çoook üzüldüğüm yakın arkadaşımı kaybettiğim kitaplarımdan oldu... içerisindeki betimlemeleri kurgusu hele aşkın 40 kanunuyla muhteşem bir eser...