Okumaya başladığımda masal kitabı olduğunu sandım. Ama masal kitabı olamayacak kadar derinliyini gördükce yanıldığımı anladım. Bazı cümleleri okudukdan sonra bi kaç dakika durup o cümlenin derinliyini düşünmeye başladım. Ekzüperi benim için en iyi yazar ve Küçük Prens en sevdiyim kitap oldu