·320 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Ocak 2019 22:22 Üslubu estetik, anlatım dili akıcı, hikayesi merak uyandıran bir roman. Şans eseri satın aldım kitabı, Nermin Yıldırım’ın adını ilk defa bu kitapla duydum ama bu tanışıklık burada kalmayacak. Bir şans verin, pişman olmayacaksınız.