·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Ocak 2019 02:05 Muazzamdı takip ettiğim bi yazar değildi d&r’a girdim karşımdaydı direk gözüme çarptı onu aldım ve çıktım başka bi kitaba bakmadım bile ve çocuk klasiği gibi bi hikayesi yoktu komik , korkutucu ve gayet güzeldi sadece sonu biraz istediğim gibi bitmedi tabi o şekilde daha doğru bi son fakat benim istediğimin tam zıttı bi sondu ama maceraları daha sürükleyici yani en sevdiğim kitap