·479 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Ocak 2019 20:45 Kitaplığımda okunmamış kitapları bitirmeye devam ediyorum. Ablamın okuduğu adını daha önce çoğu kez duyduğum kitabı sonunda okudum.
Kurtuluş Dönemi zamanında geçen harikulade bir kitap. Yanlışlıkla spoiler veririm diye incelemeyi kısa tutuyorum. 8 puan vermemin sebebi bazı yerlerde zamanın gereği ağır bir dil kullanılmış olması ve bazen kitaptan koptuğum için sıkılıp bunalmış olmam. Ama bu kitabın çok iyi olduğu gerçeğini değiştirmiyor.