Ben bu kitabı yeni bitirdim fakat anlamadığım şeyler var mesela o kabusları ölen kişiler gerçekten görmüş mü?Görmediyse yakınları ölenlerin bu kabusları anlattığını nasıl söylüyor?Ölenler hep farklı farklı şehirlerde yaşıyor katil bu cinayetleri nasıl işliyor?Bunları bir türlü çözemiyorum,kitabın sonuna doğru aklım çok karıştı..Kitap çok sürükleyici ve mükemmel ama sonunda aynı başarıyı yakalayamamış sanki.