·436 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Ocak 2019 22:13 Hatcenin ölümü, ıraz ve bebek memedin ayrılışı, Abdi Ağa'nın vurulması bana biraz fazla ani geldi.Yaşar kemal’in dilini tüm yalınlığıyla tüm şaşasıyla ortaya koyduğu cümle dizilimleri çok oturaklı. Gereksiz söz dizimi yok; sözü uzatmadan; bir tablo çizer gibi sözcükleri nakış nakış işlemiş ve insanın zihninde olay örgüsünü bir bir canlandırmış. Kollarım bağlı Abdi Ağa’ya kızamamanın, Hatce’ye yardım edememenin Iraz teyze’nin Rıza’ya olan yakarışına; ağıtına paydaş olamamanın acısını yaşadım.