8/10
·167 syf.··
Beğendi
·
2015 2. kitabı
İlk Barış Bıçakçı kitabım... Normalde aynı yazardan üst üste okumam kısa aralıklarla, bunu da kırdı Barış Bıçakçı... Ardından hemen Sinek Isırıklarının Müellifi geldi. Onun kadar iyi miydi? belki bir tık aşağıda kalır... Ama bayıldım yahu ben bu arkadaşlara; çok samimi bir dille çok samimi bir dostluk sahnelenmiş okurun önüne...Sevdim... Çok yoğun olay örgülerinin peşinde değilseniz seversiniz siz de...
Edebiyat
Bizim Büyük ÇaresizliğimizBarış Bıçakçı · İletişim Yayınevi · 202010,1bin okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.