İlk ve tek okuduğum Elif şafak kitabı.Sürükleyici buldum.
Ama çok abartıldığı gibi de değil.Bazı bölümlerde dine aykırılıklar var.Bu da rahatsız ediciydi.Bir bölümde içki içtikleri iması vardı mesela ...
Halbuki Şems ve mevlana sağlam islami kimlikleriyle tarihte yer almışlardır.