·210 syf.····Okunma: 21 Ocak 2019 12:47 Adı Yaşamak olup içinde bu kadar çok ölüm olan başka bir kitap var mıdır acaba ???Fugui hayatı boyunca bir çok hata yapmış,yeri geldiğinde ailesini yok sayıp kendi çıkarlarına göre hayatını yaşamaya devam etmiş bencil bir adam aslında.Ama ne olursa olsun ona kızıp oh olsun diyemiyor insan.Zaman içinde yaptığı her hatanın bedelini fazlasıyla Ödemiş.Kitap bitince insan kendine şunu soruyor:Bu kadar çok acıya,yokluğa,sıkıntıya,kayıba rağmen sen olsaydın ne yapar nasıl yaşardın??