Puan vermedi·%36 (112/311 syf.)· Sürekli bırakıp kitaplığımla göz göze geldiğimde yarım bıraktığım için vicdan azabı duyduğum elime alıpta hala bitiremediğim benim için fazla eski türkçe kullanılmış bir kitap ,ancak okuduğum kadarıyla dönemi çok iyi yansıttığını düşünüyorum