Bir solukta denilen cinste bir kitaptı.basladim ve bitmeden bırakmadım.okudugum ilk zweig kitabı olduğundan hep boylemi yazıyor diye merak ettim ve olağanüstü bir gece yi okudum.ayni etkiyi yaratmadi ama kotu de diyemem.amok kosucusunu ve bilinmeyen bir kadinin mektubunu okuduktan sonra zweig hakkinda bir fikre sahip olacagim.bir de uç buyuk usta var tabi :)