Elif Şafak ile tanışmam Aşk'la oldu.Bu kadar etkileyici ve sürükleyici yazıyorsa her kitabını okurum diye düşündüm.Çünkü Aşk'ı çok beğenmiştim. Sonra Pinhan'ı okudum.Begendim.Diger kitaplarını aldım.Siyah Süt, Baba ve Piç, İskender ve belkide aklıma gelmeyen bikaç kitabi daha. Ama Pinhan ve Aşk dışındakiler pek bana hitap etmedi. Vardığım sonuç şu: E.Şafak mistik yazarsa okurum yoksa okumam.