Puan vermedi·120 syf.····Okunma: 29 Ocak 2019 03:52 Güzel bir kitaptı. Başlarda biraz sıkıldım Zweig tadı vermedi gibi gelse de sonlara doğru saran bir kitap oldu. Ama Zweig kitapları arasında şiddetle tavsiye ettiğim kitaplar arasına girer mi düşünülür. Eğer Zweig kitaplarını okuyorsanız kesinlikle kitaplığınızda bulunması ve okumanız gereken bir kitap olduğu konusundan da şüpheniz olmasın...