Fi... Kesinlikle çok etkileyici bir kitap olmuş yazara hayran kaldım bir çok karakterin hayatlarını, diğer karakterlerle ilgili ilişkilerini çok iyi yansıtmış. İlk sayfalarda açıkçası sıkıldım ama sonrada bir açıldı gerçekten sardı ve merak uyandırdı. Bazı cümleleri bir durup düşünmemi sağladı yani altı çizilecek çok şeyler vardı bu kitapta. Kitapta en sevdiğim karakterler Bilge, Özge ve Göksel. Bilge ve Özge'nin yılmadan mücadelesi ve Göksel gizemli tavırlarını beni çok etkiledi.