Fi'den daha etkileyici bir kitap olmuş. Karakterlerin hayatları daha da ilgi çektiği bir gerçek. Can Manay'a saplantılı aşkı, Duru'nun yanlışları, Deniz'in kendisini bulması, Ada'nın müziği, Özge'nin mücadelesi... sayesinde kitap daha da güzelleşmeye başladı şimdi sırada Pİ..