“Onlar kaçamazlar ve bu dünyaya bağlılar, sonuna dek burayı terk edemeyecekler, çünkü dünyanın yaşamı onların yaşamı demektir. Ama siz kaçabilir ve dünyayı terk edebilirsiniz, ne umut ne de yılgınlık içinde ona bağlı değilsiniz. Şimdi hangimiz diğerine imrenmeli?”
Altıkırkbeş·Kitabı okudu
Edebiyat
··
35 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.