Ah'lar Ağacı...
Kullanıcı adım olan yesilfanila bu kadının "Bıktığım Şeyler ve Yeşil Fanila" şiirinden etkilenerek yaptığım bir şey.
Didem Madak bir defa çok sevdiğim bir şair.
Ah'lar Ağacı tamamen kafamın esmesi ile aldığım bir şiir kitabıyken beni kendine adeta mıknatıs gibi çekti.
Çok sevdiğim birinin başucu kitabı aynı zamanda. Biraz da onun etkisi olabilir, belki. Birazcık.
Kitabın son sayfasında, son dörtlük içinde geçen iki satırda saklıyorum benliğimin bir ucunu.
"Yorgunum, kahvem çamur gibi
Batmaya da razıyım, artık beni anla"