Bulabildiğim her basımını aldığım, hep başucumda duran, kitabı artık neredeyse ezbere bilmeme rağmen asla sıkılmadığım bir eser,i ve sevgili Ferideciğim sen benim hep yanımda olan, üzüntülerini, hatalarını, saflığını, kendim yaşamış kadar içimde hissettiğim biricik arkadaşım oldun.
- sevdin mi, beğendin mi gülbeşekeri?
- sevdim.
- bir daha söyle, ''ben gülbeşeker'i sevdim'' de.
- ben gülbeşeker'i sevdim.
- ''ben gülbeşekeri çok sevdim'' de.
- ben gülbeşeker'i sevdim. ben gülbeşeker'i çok ama çok sevdim, senin istediğin kadar çok sevdim.