Kitap iki bölümden oluşuyor.Birinci bölümü anlaması biraz güç.o yüzden once ikinci bölümü okuyup sonra birinci bolumu okuyun derim.ya da benim gibi birinci bölümü okuyup ikinci bölümü de okuyup tekrar birinci bölümü okuyun.:)) Ama bu kitabi kesinlikle okuyun.