Yaşamakla bütünleşiyor insan, bu kitabı okuyunca. "Nasıl olur da bunu düşünür?" diye diye her sayfasını seviyor. Filminden çok bağımsız ama en az filmi kadar kaliteli bir kitap. Ustaca yapılmış eleştirilerle yazılmış. Arada beyninizin yanıp acaba bu ne diyeceğiniz doğrudur ama benim gibi bir okuyucuysanız asla pişman olmayacağınız bir kitap.