·424 syf.····Okunma: 26 Ağustos 2015 00:00 Uçurtma Avcısı ve Bin Muhteşem Güneş'i çok beğenerek okumuştum. Bu kitabı görünce çok heyecanlanmıştım. Kapaktaki iki kardeşin bakışı aldırttı bana kitabı. Bu kadar beklentiden sonra çok etkilendiğim söylenemez. Öncelikle sürükleyici olmamış. Kitabın ortalarında okumayı bırakmayı bile düşündüm. Sanki hızlıca yazılmış hissi verdi bana. Kişiler arasındaki bağlantı kopuktu. O kadar farklı hayata yüzelsel değineceğine, Abdullah'tan daha çok bahsetmesini yeğlerdim. Yazarın olayı yada nesneyi anlatırken ki betimlemeleri güzel.
" Kilometrekareye binlerce trajedi düşüyor"...