3/10
·214 syf.··
2015 4. kitabı
inkilap öğretmenimin tavsiyesi üzerine aldığım bir kitap fakat benim tarzıma uymuyor sanırım çünkü sıkılarak okuduğum bir kitap nedense anlatımı yada konusu bana pek sıcak gelmedi daha sonradan eski yapım bir filmini izledim ve filmi daha çok ilgimi çekti sonuç olarak her kitap bir eserdir çok aşağılayıcı yorumlar yapmak hem okuyanlara hemde yazara yapılan saygısızlıktır fakat ben bu kitabı beğenmedim
Edebiyat
YabanYakup Kadri Karaosmanoğlu · İletişim Yayınları · 202154,6bin okunma
·
104 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.