Zamanımı değerlendirmek için elime almıştım.Okuduktan sonra gerçekten zamanımı değerlendirdiğimi düşünüyorum.Günümüzdeki soğuk savaşı güzel bir şekilde kurguladığını düşünüyorum.Güzel bir dünyada yaşıyan zenginler ve etrafı çitlerle çevrilmiş kanları emilen fakirler...Ve isyan bayrağını çekmemeleri için başlatılan bir oyun.ÖLÜM OYUNU.Sağ kalan kazandı mı kaybetti mi?