10/10
·240 syf.··
2015 4. kitabı
Kitapların da insanlar gibi olduğunu düşünüyorum.Kimisi üzüntümüzü paylaşır kimisi sevincimizi, kimisi en iyi sırdaşımız ,kimisi en iyi danışmanımız kimi ise bedenimizi ayakta tutan ruhumuzu doyurur.Bu kitap için ruhumu doyurduğunu söyleyebilirim.Aşkın sadece bedene değil ruha da olduğunu öğrendiğim güzel bir kitap."Gülü seven dikenine katlanır" demiş atalarımız.Aşkta bir güldür ve ona ulaşmak için önümüzdeki dikenleri ve onun açtığı yaraları , ardından gelen vuslatı yazarın bize yaşattığını düşünüyorum.
Edebiyat
Aşkın Gözyaşları 1 - Tebrizli ŞemsSinan Yağmur · Kapı Yayınları · 201621,3bin okunma
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.