·240 syf.····Okunma: 15 Şubat 2019 17:24 Bu kitabı okuyun, okutturun.. Daha da bir şey demiyorum.. Beğenmezseniz zaten iade hakkınız her zaman mevcut .. Ama iade edeceğinizi hiç sanmıyorum. A.Şerif her zaman olduğu gibi alçakgönüllü, esprili, dostça yazılarıyla hem umut veriyor hem cesaretlendiriyor. Bu ülke için ben de bir şeyler yapmalıyım , yapabilirim diyorsunuz. Her telefonunu "dostum" diye açan güzel gönüllü insan.. Kalemine, yüreğine sağlık.. İyi ki varsın..